dinsdag 11 oktober 2016

Argos en zijn blessure

Hallo, hier een bericht van Argos. Anja en Taeke zijn mijn baasjes.
Ik kom af en toe hier wat vertellen.

Op een dag heb mijn rechter achterpoot vreselijk verrekt. Ik kon niet eens meer opstaan.
Maar met een paar pijnstillers van de dierenarts was ik weer op de been.

De spieren waren echter erg uitgerekt, en echt lekker lopen deed ik niet meer.

Sindsdien laat ik me na iedere wandeling even lekker masseren met MSM zalf. Dat lengen ze voor me aan met veterinary formula. Dan smeert het wat makkelijker door mijn haar, zie je?

Nu wil ik graag weer over hekjes springen. Eigenlijk mag dat niet. maar soms doe ik het stiekem wel!


Heb jij ook wat leuks te vertellen over Aloë Vera? Vertel het me. 
Kijk maar even op deze pagina: -klik-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten