woensdag 21 september 2016

Over mijn Aloë Vera Blog

In Februari 2015 ben ik begonnen met het gebruiken en verkopen van Aloë Vera producten.
Het is erg leuk om te doen. Behalve dat ik mezelf fitter en rustiger voel, vind ik het een uitdaging om andere mensen uitleg te geven over de plant en over alle verschillende producten die ik verkoop.

Het is leuk om te zien dat anderen ook baat hebben bij bijvoorbeeld de Heat Lotion, de Aloë Vera drank, of de deodorant, de shampoo, en de tandpasta. Ik noem deze producten, omdat dit de eerste zijn waar ik zelf mee begonnen ben. Nu kan ik niet meer zonder!

Er zijn ontzettend veel producten. Op internet is wel productinformatie te vinden, en ik kan u ook een uitgebreide producthandleiding emailen; maar het ontbreekt in deze documentatie aan praktische informatie.

Wanneer je de spullen op de juiste manier gebruikt, zul je er veel baat bij hebben en er veel plezier aan beleven.

Is er een product waar u meer over wilt weten; maar kunt u het hier niet vinden?
Lees -deze pagina- dan!

Vorig jaar heb ik een boekje geschreven over de Aloë Vera plant. Dit kunt u hier lezen. Nog niet alle tekst staat online, maar daar wordt aan gewerkt. Op deze pagina kunt u een gratis e-book versie aanvragen.

Veel plezier bij het lezen van mijn blog! U kunt mij ook altijd benaderen indien u vragen heeft. anjahenseler@gmail.com of telefoon 06-40790908


Of neem contact met  me op via Facebook: https://www.facebook.com/anjahenseler


-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten