zaterdag 10 september 2016

Anja en Aloë Vera

Leiden, mei 2015


Mijn naam is Anja Henseler, Ik ben in 1972 in Den Haag geboren. Mijn buurmeisje uit die tijd is nu mijn Forever Aloë Vera coach. Ik verhuisde naar Dinteloord, onder de rook van de suikerfabriek. Op weg naar school in Roosendaal, kwam ik altijd langs de plek waar nu het Aloë Vera Distributiecentrum staat (Oud Gastel).

In 1990 verhuisde ik naar Leiden om Biologie te gaan studeren. Na het afronden van deze studie ben in de automatisering gaan werken. Om gezond te blijven verdiepte ik me in fitness, fysiotherapie, en gezonde voeding. Ik wandel ook graag met mijn hond in het mooie polderpark bij Leiden. Daar kwam ik mijn oude buurmeisje weer tegen die me over de voordelen van Aloë Vera vertelde.

Ik werd nieuwsgierig, en het leek me zeker de moeite waard om eens uit te proberen. Met mijn Biologie achtergrond ben ik het één en ander gaan uitzoeken over deze plant. De folders van Forever Living geven heel veel informatie, maar ik heb ook gebruik gemaakt van documentatie uit het Nationaal Herbarium in Leiden. Onder andere een werkstuk dat geschreven is voor de Cursus Economische Botanie (2014), door M. Reijers en K. Kremer. Deze cursus heb ik zelf in 1997 na mijn studie gevolgd. De cursus wordt jaarlijks gegeven door Prof. Dr. D.J. Mabberley (coördinator B. Cornelder). Ik ben erg enthousiast geworden en gebruik de producten nu ook zelf. Ik vind het ook fijn om mensen advies te geven bij het gebruik van de producten. Ik ben nu distributeur van Forever en word ondersteund door het Forever Eagle Team.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten